Bli funktionär på Musikfestivalen LIVE!

The Bandettes på scen. Foto: Lars-Göran Klang

Vill du hjälpa till att anordna årets musikhändelse i Kävlinge?
Lördag 29 augusti arrangerar MiK, Musikföreningen i Kävlinge, festivalen LIVE för femte året i rad. Det blir massor av bra musik i olika genrer och även en del andra happenings i Silverforsen folkets park.

Nu rivstartar vi förarbetet inför festivalen med en Kick off den 1 juni. Vi bjuder in dig och alla intresserade att bli en del av LIVE CREW, funktionärerna som tillsammans med alla duktiga artister ska göra festivalen till en ett proffsigt arrangemang och en riktig folkfest.

Som funktionär kan du engagera dig i en eller flera grupper med ansvar för olika delar av arrangemanget. Det handlar om allt från ljus, ljud och teknik till artistvärdskap, information, marknadsföring, områdesdesign,  inredning, mat, servering, film och foto. Du behöver inte ha några förkunskaper men har chans att göra nya erfarenheter och bli en del av ett engagerat gäng.

Välkommen till Stationshuset i Furulund!
Måndag 1 juni kl 18.30
Vi tänder grillarna och startar med lite mingel innan mötet börjar 19.00.

Du behöver inte föranmäla dig, det är bara att dyka upp.
Ḱan du inte komma men vill ändå delta som funktionär, mejla info@kavlingemusik.se eller skicka PM till föreningen på facebook.