MiK Café med Soffan Talkshow torsdag 6 april

Torsdag 6 april kl 19:00, Lilla kulturhuset Mejerigränd i Kävlinge.

I SOFFAN Talkshow samtalar Olof Samuelsson med Elin Nordén och Mats Andersson från Teckomatorps Humorfabrik. Även andra prominenta gäster kan medverka. Elin och Mats kommer också att bjuda på lite Stand up.

Hedda och Lisa

Hedda och Lisa är en energifylld, samspelt och musikalisk duo. Den består av Lisa Frisk som svänger loss på keyboard och sång samt Hedda Strandberg som sjunger och spelar gitarr med ett härligt groove. Tillsammans sitter de inne på en stor och blandad repertoar som passar alla tillfällen.

Popkören

Popkören i Kävlinge är en go och glad kör i alla åldrar som leds av Marie Andersson. De sjunger allt från Beatles till Lady Gaga. Deras målsättning är att utvecklas som kör och samtidigt ha roligt och finna gemenskap med varandra och musiken.

Värd är som vanligt Kävlinges egen Skavlan, dvs Olof Samuelsson, som också kommer att framföra någon av sina egna låtar. Det finns en sannolikt stor risk för allsång denna kväll och även vissa överraskningar utlovas

Arrangör MiK – Musikföreningen i Kävlinge i samarbete med Folkuniversitetet. Fika säljes till självkostnadspris.
Entré 50 kr, gratis för barn under 18 år samt medlemmar i MiK