Om

cropped-fc27dc937a-Gitarr.jpg

Vi verkar för ett levande musik- och kulturliv i Kävlinge kommun

Vi söker dig musikutövare och/eller arrangörshungrig som vill hjälpa oss se till att Kävlinge ritas in på musikkartan.
Har du idéer på projekt som du vill genomföra så kan föreningen vara en utmärkt plattform. Vi söker även dig som vill stötta vårt arbete med att utveckla musik- och kulturlivet i kommunen. Man behöver ju inte nödvändigtvis kunna spela för att tycka om musik. Kom och ta del av våra arrangemang.

Vilken tur att du hittade oss, det är just dig vi letat efter!

Vill du bli medlem?

Medlemsavgiften är 99 kr per år för alla åldrar. Sätt in pengarna på bankgiro 776-2354 (Kävlinge Musikförening) eller skicka pengarna med Swish på nummer 123 225 55 45 (MUSIKFÖRENINGEN I KÄVLINGE) (qr kod). Glöm inte att ange namn, födelsedatum, (ååmmdd) och e-postadress vid betalningen. Fyll sedan i formuläret för medlemskapet här.

För allmänna frågor kontakta oss på: info@kavlingemusik.se
För frågor kring utrustning och teknik på våra arrangemang kontakta oss på: teknik@kavlingemusik.se
Du kan även kontakta oss via Facebook: www.facebook.com/kavlingemusik

Styrelse