Furulunds stationshus Stationshuset i Furulund hade föreningen som replokal och möteslokal fram till och med 2020. Stationshuset i Furulund är replokal. Här en bild med Mik Live 2014 crew. Dela detta: Dela på Facebook (Öppnas i ett nytt fönster) Facebook Skriv ut (Öppnas i ett nytt fönster) Skriv ut Dela på Tumblr (Öppnas i ett nytt fönster) Tumblr Dela på WhatsApp (Öppnas i ett nytt fönster) WhatsApp Dela på Mastodon (Öppnas i ett nytt fönster) Mastodon Dela på Bluesky (Öppnas i ett nytt fönster) Bluesky
Du måste vara inloggad för att kunna skicka en kommentar.