Hult, Arens och Strömwall berättar en lögn och en sanning

Torsdag 18 november 19:00 Lilla Kulturhuset Mejerigränd

Kan du avgöra vilka berättelser som är sanna och vilka som är falska? De tre berättarna Birgitta HultThomas Arens och Christina Strömwall berättar två berättelser var, en sann och en falsk. Publiken ska gissa på vilka som är sanna och vilka som är falska.

Berättelserna varvas med musik av Leander & Smith, dvs Caroline Leander och Peter Smith som är en dansk-svensk duo som sjunger och spelar egenkomponerade låtar till piano och gitarr.

Vi har såväl publik på plats som sänder evenemanget live här på Facebook så alla har möjlighet att se och höra hemifrån. Vill du vara med som publik på plats så förbokar du via email till: LognochSanning@gmail.com. Länk till sändningen publiceras här strax innan start.

Naturligtvis kommer du att kunna vara med och gissa vilka berättelser som är sanna och falska genom ett formulär som du skickar in digitalt.

Vill du vara med och sponsra kvällen tar vi tacksamt emot en frivillig entré på 50 kr. Du kan swisha till 123 225 55 45 (Musikföreningen i Kävlinge). Priser finns att tävla om.

Fika serveras till självkostnadspris.

Arrangör MiK – Musikföreningen i Kävlinge tillsammans med Skånska Berättare.
Entré 50 kr (Gratis för medlemmar i MiK och barn under 18 år)

OBS! Begränsat antal i publiken. Endast föranmälan till lognochsanning@gmail.com