LIVE! – Streamat 2021

Efter förra årets succé med streamat LIVE! kommer även årets LIVE! streamas söndagen 22 augusti.

Musikföreningen i Kävlinge arrangerar LIVE!-streamat söndag 22:e augusti 2021. Då kommer vi att streama massor av musik via internet/sociala medier. Det blir levande musik för alla åldrar och smaker och både lokala musiker och gäster utifrån medverkar.
Det kommer som vanligt att vara väldigt stor bredd på musiken, till exempel soulpop, blues, jazz och visor. Länken till sändningen kommer att publiceras på Facebook och Youtube strax innan 16.00 på söndagen. Sändningen på Youtube kan även ses i efterhand. Medverkande artister och band publiceras under sommaren.
Stötta festivalen genom att swisha till nr 123 225 55 45. Bland De som swishar 50 kr eller mer kommer vi att lotta ut fina vinster.

Songbird collectives
Triple B
Stockros och Kullersten
Blame it on the Band
Matt and Paddy
OneTwoSing
Mamma Pappa Troll
Kalasorkestern
Anna, Marcus och Alva Lindelöf
Sommarorkestern

LIVE! – Streamat arrangeras av Musikföreningen i Kävlinge med stöd av Kävlinge Kommun, Folkuniversitetet, 1000 År Längs Ån, EU och LEADER.