Lögn eller Sanning 3 november (sänds enbart live)

Tisdag 3 november 19:00 – 20:30 Strömmas via Internet

Kan du avgöra vilka berättelser som är sanna och vilka som är falska? De tre berättarna Margareta Larsson, Olof Samuelsson och Christina Strömwall berättar två berättelser var, en sann och en falsk. Publiken ska gissa på vilka som är sanna och vilka som är falska.

Musiken under kvällen kommer Två otrevliga flickor (aka Alice Andersson och Molly Andersson) stå för.

cof

På grund av skärpta råd i Skåne för att minska smittspridningen kommer detta arrangeman inte ta in publik i lokalen. Men ni är varmt välkommna att se livesändningen, se nedan.

Livesändning: För att kunna lyssna till berättelserna och musiken kommer vi att livesända berättarkvällarna. Länken hittar du aktuella kvällar på www.kavlingemusik.se och www.Facebook.com/kavlingemusik Naturligtvis kommer du att kunna vara med och gissa vilka berättelser som är sanna och falska genom ett formulär som kommer att finnas tillgängligt digitalt. Mer information kommer på adresserna ovan. Vill du vara med och sponsra kvällen tar vi tacksamt emot ditt bidrag swish till 123 225 55 45 (Musikföreningen i Kävlinge). Priser finns att tävla om.

Arrangör MiK – Musikföreningen i Kävlinge tillsammans med Skånska Berättare.
Entré 50 kr (Gratis för medlemmar i MiK och barn under 18 år)