Program för MiK Café med Soffans talkshow 30 maj.

Tisdag 30 maj kl 19:00, Lilla kulturhuset Mejerigränd i Kävlinge.

I Soffan Talkshow samtalar Olof Samuelsson med Kent Wisti rikskänd satirtecknare, konstnär och präst som har massor av följare på Facebook och Twitter. Olof samtalar även med Kiki Nilseinus, Landskronatjejen som även hon blivit rikskänd på Facebook och sociala medier med sina roliga och samhällsaktuella visor.

Kiki Nilsenius kommer så klart ockkså att sjunga några av sina låtar och vacker sång blir det också av och sånggruppen Vocality som är fem unga tjejer från Kävlinge kommun som sjunger kända moderna låtar under ledning av deras sånglärare Sara Thermén. Vocality består av Tilda Ränzlöw Dahlgren, Elin Lackegård, Johanna Pettersson, Josefin Persson och Hanna Hed.
Värd är som vanligt Kävlinges egen Skavlan, dvs Olof Samuelsson, som också kommer att framföra någon av sina egna låtar. Det finns e sannolikt stor risk för allsång denna kväll och även vissa överraskningar utlovas.

Arrangör MiK – Musikföreningen i Kävlinge i samarbete med Folkuniversitetet. Fika säljes till självkostnadspris.
Entré 50 kr, gratis för barn under 18 år samt medlemmar i MiK