Rabatt till Last Night at Malmö Arena med Lundalands filharmoniska orkester

Nu kan vi ge alla medlemmar i MiK ett erbjudande till Last Night at Malmö Arena. Som medlem erbjuds du 10% rabatt genom att beställa biljetter hos tickmaster.se. Du som är medlem i MiK har fått länken med rabattkoden via e-post.

5.stillbild_1024x576_300dpi.jpg

Last night at Malmö Arena!

Storslagen galakväll med 4 000 körsångare i publiken!

När mörkret sänker sig över Malmö lördagen den 1 oktober flyttar Royal Albert Hall och det brittiska musikfenomenet Last Night till Malmö Arena. Kanske har du jublat, skrattat eller gråtit till de storslagna TV-sändningarna från London. Nu kan du uppleva denna magiska stämning med Lundalands filharmoniska orkester – tillsammans med 4 000 körsångare i publiken! Kom och sjung med i Rule Britannia, njut av stämningen i Henry Woods Sea Songs och känn euforin i Pomp and Circumstance.

”Vi vill att håret ska blåsa bakåt som på en rockkonsert.”

Dirigent Kristofer Wåhlander

Mer info finns på www.lastnight.se