Musikkväll med Öppen scen

Nu vill vi återigen visa vad Kävlinges dolda musikaliska talanger kan bidra med. Musikföreningen i Kävlinge arrangerar Öppen scen och du är inbjuden – som publik eller medverkande. Du kan framföra eget material eller en cover.

Åsa Möller var en av alla som gjorde bejublade framföranden på Musikföreningens Öppen scen i höstas. Foto: Joakim Kasimir

Tipsa gärna vänner som mest spelar hemma om att här finns chansen att möta en publik. Alla deltagare på vår workshop i singer-songwriting som går av stapeln den 25 februari hälsar vi särskilt välkomna!

Vi hoppas på många medverkande och ser fram emot en spännande kväll med nya lokala förmågor på scen. Musikföreningen står för scen och ljudanläggning. Varmt välkomna!

Tid: Torsdag 7 mars kl 19.00
Plats: Lilla Kulturhuset, Mejerigränd 3, Kävlinge.
Öppet för alla nivåer. >
Du som vill uppträda, maila till info@kavlingemusik.se

Frivillig entré.
Fikaförsäljning.
Arrangör: Musikföreningen i Kävlinge.

Hitta Adress: Mejerigränd 3, 244 30 Kävlinge
GPS-koordinater: N 55° 47,5433′ E 13° 6,6573′
Gångavstånd från Kävlinge station.
Parkeringsmöjligheter finns på flera ställen alldeles nära.