Så sant som det är sagt

Onsdag 7 oktober 19:00 – 20:45 Lilla Kulturhuset Mejerigränd

Onsdagen 7 oktober kl.19.00-20.45 (inklusive paus) kommer Maria Arnadottir till Lilla Kulturhuset, Mejerigränd med Så sant som det är sagt.
En nyskapande berättarteater, som genom både komik, allvar och eftertanke framförs i direkt kontakt med publiken. Föreställningen väver ihop berättelser, historier och skrönor av ytterst olika härkomst och innebörd, som alla handlar om vårt förhållande till sanning och lögn.
Med sitt livfulla dramatiserande av berättelser och kåserier står Maria Arnadottir ensam på scenen och bjuder in till en spännande berättarvärld i gränslandet mellan fantasi och verklighet, mellan sanning och lögn, mellan fakta och fiktion.
Föreställningen vann Publikens pris på den Internationella Berättarfestivalen WORDS i Helsingör i juni 2019.

För att kunna hålla rekommenderat avstånd måste vi begränsa antalet i publiken till max 20 personer. Föranmälan är obligatorisk. Du gör en föranmälan genom att mejla till LognochSanning@gmail.com. Du kan reservera max 4 platser. Ange namn på er som kommer. Vi placerar dig och ditt sällskap tillsammans i lokalen. Invänta svar innan du swishar inträdet 70kr/person. Anmälan är giltig först när du swishat till 123 225 55 45 (Musikföreningen i Kävlinge)

Kvällens värdar är Skånska berättare i samarbete med MIK Musikföreningen i Kävlinge.